Noticias:

Las OPOs
Las más comunes que piden en todas las OPOs y con las que se abarca casi todo son: Excel básico y avanzado, Word  básico y avanzado, Access básico y avanzado, internet básico y avanzado, PowerPoint, Outlook y Windows.

De todas os recomiendo la versión 2010 excepto de Access avanzado que lo más rápido es que os presentéis a Access 2000 avanzado que con la demo es suficiente.

Menú Principal

HABEK gaitasun mailak egiaztatzeko deialdi irekiak C1-C2 mailetara zabaldu ditu

Iniciado por MARGA410, 22 de Junio de 2017, 18:01:44 PM

Tema anterior - Siguiente tema

destroyer80

HABEk ipini ditu deialdi irekiko azterketen datak. Harritu egin nau ez didatela mezu ez emailik bidali,kasualitatez ikusi dut nire matrikula begiratzera sartu naizenean. Norbait ari da C2 prestatzen?

destroyer80


catalina




destroyer80

A ze jendetza! Beno,norbaitek entzun du zenbat orduko azterketa izango den?

destroyer80


catalina

Cita de: destroyer80 en 19 de Octubre de 2017, 19:07:55 PM
A ze jendetza! Beno,norbaitek entzun du zenbat orduko azterketa izango den?
Oker ez banago, 90 minutu lehenengo hiru ariketa egiteko eta ondoren 2:40 idazlana burutzeko.
Zorte on, zaila ikusten badut ere saiatuko behar dut.

bilbo22

Kaixo! Norbaitek daki entzumena idazlanarekin ala mintzamenarekin egiten den?

destroyer80

Zer iruditu zaizue azterketa? Niri ez dit denbora eman idazlana bukatzeko...ez naiz 400 hitzetars iritsi

catalina

Cita de: destroyer80 en 21 de Octubre de 2017, 14:47:56 PM
Zer iruditu zaizue azterketa? Niri ez dit denbora eman idazlana bukatzeko...ez naiz 400 hitzetars iritsi

Zaila baino gehiago, gogorra iruditu zitzaidan. Kontzentrazio maila oso altua eskatzen baitzuen denbora luze batean. Hala ere, orain emaitzen zain egotea besterik ez dugu.

catalina


joxetxobela

Ni ere bat nator aipatutakoarekin, azkeneko frogan nekea dexente nabaritu nuen. 4 orduko azterketa gogorregia egin zitzaidan.

destroyer80

Beno,atera dira emaitzak eta espero moduan,ez dut idatzizkoa gainditu. Hala ere,esan behar du ipini didaten notarekin flipatuta nagoela. Oso puntuazioa txikia eman didate. Jakin nahiko nuke ea orokorra izan den edo nik oso egun txarra izan nuen.

goizalde

Cita de: destroyer80 en 16 de Noviembre de 2017, 17:32:23 PM
Beno,atera dira emaitzak eta espero moduan,ez dut idatzizkoa gainditu. Hala ere,esan behar du ipini didaten notarekin flipatuta nagoela. Oso puntuazioa txikia eman didate. Jakin nahiko nuke ea orokorra izan den edo nik oso egun txarra izan nuen.

Ni ere ez gai. Nire kasuan, hamabi bat atera badut ere, sei bat jarri didate. Azaldutako argibideen arabera, sei puntu baino ez dizute ematen atal guztietan nahiko den emaitza ez baduzu lortzen.

goizalde


catalina


goizalde

Ni ere bai. Egia esan, deialdi irekiak izanda, gai kopuruak ia anekdotikoak izaten dira; are zailago C2 maila. Librez, ezinezkoa ikusten dut. Halere, HABEko euskaltegi baten bidez, hau da, proiektua eginez, aukera handiagoak litezke.

Ovopositor!!

Gabon guztioi, ba al daki norbaitek aurten ere HABE gaitasun mailak egiaztatzeko deialdi irekiak ospatuko diren?

Mila esker aldez aurretik!

opositobainoez

Kaixo! Bigarren deialdia, hau da, irailean argitaratzen dutena, irekia da.