Noticias:

¿De qué va esto de las IT-Txartelas?
¿Qué certificaciones existen?
¿Cómo son los exámenes?
¿Cuáles me recomiendas sacar?
¿Cuáles suelen pedir en las oposiciones?

Si te haces alguna de estas preguntas no dudes en visitar la Guía definitiva sobre las IT-Txartelas

Menú Principal

Zergaitik ez, euskeraz?

Iniciado por alberdi, 04 de Octubre de 2014, 18:42:29 PM

Tema anterior - Siguiente tema

alberdi

Kaixo,
Foro honetan hasi nintzen beste asko bezala Osakidetzako azkenengo oposaketa prestatzeko. Eskerrak borondate onez lagundu didazuen guztioi.
Baina parteartzaileen artean badadude euskera jakin ez eta ikastea nahi ez dutenek. Eta egia esan euren interesak defendatzeko argudio guztiak erabiltzen dituzte.
Guk ordez, euskalzaleok, jakinda inkoerentzia askoren menpe bizi garela, ez gara gai gurea argi eta garbi defendatzeko.
Ez dut nahi, baina, hari hau sabaldu, euskeraren aldeko eta kontrako argudioak jasoteko. Baizik eta, erakusteko, batez ere geure buruari, euskeraz bizi daitekeela.
Mesedez, nahi duzuenok osakidetzari buruz foro honetan ere euskeraz idatzi.

AI

Ondo, baina mesedez ez ireki beste "hilo", irekita dagoenan idatzi ahal dugu bai euzkeraz bai gaztelainaz, nahi dugun moduan.

Azken finean, Osakidetzan lana egin nahi dutenek euskera jakin beharko dute.

Ondo izan.

AI


alberdi

Eskerrik asko.
Hari barria sabaldu badot izan da gehienbat arreta deitzeagatik eta reflexio txiki bat merezi duelako nire uste apalean.
Baina beste barik, zure aholkua segitzeko prest nago eta zeozer galdetu edo ekarpenen bat egiteko orduan, euskeraz eta kitto.