Noticias:

La parte ExtraOFICIAL
Para estudiar tenéis tres recursos:

  • FORO: Aquí tenéis todo lo que cuelga la gente que se va presentando.
  • DESCARGAS: Encontraréis los PDFs recopilatorios que salen del foro.
  • DEMOS ONline: Para practicar.

Menú Principal

OPE ESCALA JURIDICA GOBIERNO VASCO

Iniciado por anasdesantamaria, 02 de Enero de 2023, 09:26:51 AM

Tema anterior - Siguiente tema

anasdesantamaria

Hola!
Estoy preparando la OPE de escala jurídica del Gobierno Vasco, que el examen es el 11 de febrero. Tengo una duda respecto a la parte del examen de casos prácticos. ¿Tenéis algún modelo de caso práctico de años anteriores o sabéis donde encontrarlo? ¿Como estáis preparando esta parte o que temario hay que estudiar?
Muchas gracias!

72463540Q

Egun on! otsaileko azterketara begira eta oinarriak irakurrita ulertzen dut A eta B zatiak egun berean izango direla ezta? eta biak test modukoak direla ulertzen dut. B zatia bi modeloen artean bat aukeratu behar dela jartzen du baina ez dut ulertzen hau.
Aurreko erabiltzaileari erantzunez nik ez dut kasu praktikoren adibiderik, norbaitek izango balu eskertzekoa izango zen.

72463540Q


xei

Cita de: 72463540Q en 03 de Enero de 2023, 10:02:24 AMEgun on! otsaileko azterketara begira eta oinarriak irakurrita ulertzen dut A eta B zatiak egun berean izango direla ezta? eta biak test modukoak direla ulertzen dut. B zatia bi modeloen artean bat aukeratu behar dela jartzen du baina ez dut ulertzen hau.
Aurreko erabiltzaileari erantzunez nik ez dut kasu praktikoren adibiderik, norbaitek izango balu eskertzekoa izango zen.

A eta B zatiak aldi berean banatzen dituzte eta aurrekoan bi zatiak egiteko ordu eta 45 minutu izan zituztela uste dut. B zatiaren barruan 20 galderako bi sorta ezberdin izango dira, eta bata edo bestea aukeratu beharko dugu erantzuteko. Nik ere ez dakit, kasu praktiko bakarra jorratzen duen galdera sorta bakoitzak edo kasu praktiko ezberdinak dauden 5 edo 10 galdera bakoitzeko... Izan ere, kategoria batzuetan ez da erraza izango temario osoa edo ia osoa kasu praktiko bakarrean galdetzea.

Eskertzekoa izango litzateke aurreko adibideren bat izatea erreferentzia moduan.

Are

Hola !!! ¿Hay alguien que vaya a Ficoba desde la zona de Gernika-Bermeo?¿Algún autobús o algo organizado? He mirado Te llevamos desde Bilbao, pero ya no hay plazas...si alguien sabe o se anima...

72463540Q

Gabon! mezu bat jaso dut gaur arratsaldean "EPE 2022 fakultatiboen Goi mailako kidegoa, eskala juridikoa abokatu espezialidadea egiaztatzeko proba 2023 martxoak 27 Gasteizen." Hau zer da beste kidego bat? ez al da ba larunbat honetan azterketa?
Liatua nabil...norbaitek laguntzerik badu mesedez...

Are

Ez dakit ba... nik berdintasunerako teknikariarena jaso dut, eta ez naiz izena emonda egon...baina ez dot jaso ezer zuznbidekoari buruzkorik...

Barriro be galdetuko dot... baezpada:inor, busik edo Bermeo-Gernika ingurunetik dojana Irunera larunbatean? Gastuak ordaitzeko prest nago...

Are


Larrañetakoa

Cita de: 72463540Q en 08 de Febrero de 2023, 20:33:08 PMGabon! mezu bat jaso dut gaur arratsaldean "EPE 2022 fakultatiboen Goi mailako kidegoa, eskala juridikoa abokatu espezialidadea egiaztatzeko proba 2023 martxoak 27 Gasteizen." Hau zer da beste kidego bat? ez al da ba larunbat honetan azterketa?
Liatua nabil...norbaitek laguntzerik badu mesedez...

Ni ere zu bezala...

lovegood97

Kaixo,

Abokatuen espezialidadea beste azterketa gehigarri bat da, teknikari juridikoaren kategorian egin ala ez erabaki genezakeena. Berdintasuneko teknikariaren asuntoari dagokionez, hori gestio kategoriaren barne dago, eta azterketa hori egin ahal izateko ikasketa espezifikoak behar dira (150 orduko ikastaro bat edo horrelako zerbait da eskakizuna). Bietan apuntatu beharra zegoen, baina guztioi heldu zaigu mezua. Zalantzak badituzue, onartuen behin betiko zerrendan begira dezakezue ea espezialidade horietara apuntatu zineten.

Larrañetakoa

Cita de: lovegood97 en 09 de Febrero de 2023, 09:27:57 AMKaixo,

Abokatuen espezialidadea beste azterketa gehigarri bat da, teknikari juridikoaren kategorian egin ala ez erabaki genezakeena. Berdintasuneko teknikariaren asuntoari dagokionez, hori gestio kategoriaren barne dago, eta azterketa hori egin ahal izateko ikasketa espezifikoak behar dira (150 orduko ikastaro bat edo horrelako zerbait da eskakizuna). Bietan apuntatu beharra zegoen, baina guztioi heldu zaigu mezua. Zalantzak badituzue, onartuen behin betiko zerrendan begira dezakezue ea espezialidade horietara apuntatu zineten.

Mila esker!

lovegood97

Cita de: lovegood97 en 09 de Febrero de 2023, 09:27:57 AMKaixo,

Abokatuen espezialidadea beste azterketa gehigarri bat da, teknikari juridikoaren kategorian egin ala ez erabaki genezakeena. Berdintasuneko teknikariaren asuntoari dagokionez, hori gestio kategoriaren barne dago, eta azterketa hori egin ahal izateko ikasketa espezifikoak behar dira (150 orduko ikastaro bat edo horrelako zerbait da eskakizuna). Bietan apuntatu beharra zegoen, baina guztioi heldu zaigu mezua. Zalantzak badituzue, onartuen behin betiko zerrendan begira dezakezue ea espezialidade horietara apuntatu zineten.

Barkatu, berdintasun teknikariarena ez dakit gestio kategoriakoa ala goi mailako administraziokoa den, orain zalantza sortu zait. Gainerako informazioa fidagarria da, jeje.

lovegood97


donostiakoa

Cita de: lovegood97 en 09 de Febrero de 2023, 09:47:47 AMBarkatu, berdintasun teknikariarena ez dakit gestio kategoriakoa ala goi mailako administraziokoa den, orain zalantza sortu zait. Gainerako informazioa fidagarria da, jeje.

Kaixo,
Berdintasun Teknikariarena Goi Mailako Administrazioko kategoriaren barne dago.

72463540Q

Mila esker! Beraz eskala juridikoa larunbat honetan dela ulertzen dut.

donostiakoa

Cita de: 72463540Q en 09 de Febrero de 2023, 13:49:03 PMMila esker! Beraz eskala juridikoa larunbat honetan dela ulertzen dut.

Hori da.

enekum

Azterketa osteko sentsazioak,baloraciak...., iritziak    :shocked:  :shocked:  :angry: zur eta lur geratu nintzen

Larrañetakoa


Sentsazio txarrak orokorrean, oso zaila iruditu zitzaidan. Galdera zailak, hanka ederki sartzeko hogei aukera ederrak!

oposiziogile

Niri ere zaila iruditu zitzaidan, gainera, zenbaitetan bazirudien propio bilatzen zutela nahastea.

YEAH

¿Alguien podría subir la prueba de acreditación de la especialidad de Letrado y las respuestas? Porque pensaba que en el mismo procedimiento de la escala jurídica adjuntarían el examen y las respuestas, pero parece que no o yo por lo menos no lo he encontrado.

Gracias de antemano

sepin

Egun on.
Adjunto el examen de la especialidad de letrado y la hoja de respuestas.
Ondo izan.

donostiakoa

Cita de: YEAH en 02 de Abril de 2023, 19:22:27 PM¿Alguien podría subir la prueba de acreditación de la especialidad de Letrado y las respuestas? Porque pensaba que en el mismo procedimiento de la escala jurídica adjuntarían el examen y las respuestas, pero parece que no o yo por lo menos no lo he encontrado.

Gracias de antemano

Veo que ya te lo han colgado, pero, para que sepas, te tiene que aparecer en el apartado de Seguimiento, está entre los documentos que se publicaron el día del examen general  en febrero (plantilla etc) e igual por eso no lo has visto, no está muy sencillo de verlo.

YEAH