Noticias:

Las OPOs
Las más comunes que piden en todas las OPOs y con las que se abarca casi todo son: Excel básico y avanzado, Word  básico y avanzado, Access básico y avanzado, internet básico y avanzado, PowerPoint, Outlook y Windows.

De todas os recomiendo la versión 2010 excepto de Access avanzado que lo más rápido es que os presentéis a Access 2000 avanzado que con la demo es suficiente.

Menú Principal

AZPEITIA: ADMINISTRARIEN LAN-POLTSA

Iniciado por poto, 22 de Enero de 2021, 11:04:40 AM

Tema anterior - Siguiente tema

Lulu25

Norbaitek egin ditu azterketa praktikoak legeekin? Zer dira garatzeko azterketak? Edo eskatzen dituzte legeen artikulu asko eta a abar? Badaukazue azterketa eredu bat edo badakizue nondik joan ahal den?

Eskerrik asko.



ZELAN

Bigarren probako behin behineko emaitzak argitaratu dituzte.

ZELAN


Lulu25

Zuzentzen oso zorrotzak izan direla uste duzue? Nik emaitza ona atera dut baina uste baino baxuago.

ZELAN

Cita de: Lulu25 en 12 de Junio de 2021, 04:52:20 AM
Zuzentzen oso zorrotzak izan direla uste duzue? Nik emaitza ona atera dut baina uste baino baxuago.

Zurekin bat nator, niri gauza bera gertatu zait.

interested

Cita de: ZELAN en 12 de Junio de 2021, 10:37:57 AM
Zurekin bat nator, niri gauza bera gertatu zait.

nik gainditu dut, baina erreklamatuko dut. nota baxuegia iruditzen zait

ZELAN

#55
Elkarrizketa pertsonalerako deialdia argitaratu dute.

ZELAN

#55

doctorshepard

Norbaitek igo dezake ariketa praktikoa, mesedez?

Zorte on elkarrizketara pasa zareten guztiei!

interested

#57
Cita de: doctorshepard en 17 de Junio de 2021, 12:03:13 PM
Norbaitek igo dezake ariketa praktikoa, mesedez?

Zorte on elkarrizketara pasa zareten guztiei!

EZ genuen eraman, eta ez dute igo. errebisioan egon nintzen eta kopiarik ere ezin izan nuen eraman,

mart

Uste dut ez zegoela ariketa ateratzeko aukerarik, ariketa berean erantzunak idatzi behar baitziren.

bizioiz

Kaixo,
'
norbaitek inoiz egin al du elkarrizketa pertsonal bat administrazio publikorako? Nolakoa izaten da

bizioiz


zeuzeuzeu77


zeuzeuzeu77

Nik, behin. 5 egoera planteatu zizkidaten eta zer egingo nukeen.

Opos@s

Cita de: bizioiz en 17 de Junio de 2021, 14:50:46 PM
Kaixo,
'
norbaitek inoiz egin al du elkarrizketa pertsonal bat administrazio publikorako? Nolakoa izaten da

Elkarrizketen deialdian orduerdi bakoitzeko 4 pertsonentzat jarri dute hitzordua.
Norbaitek badaki taldean egingo duten froga edo ariketaren bat ?
Edo banakako elarrizketez gain, ariketaren bat jarriko ote duten?
Aurrekaririk baduzue inork , nolako gaiak ateratzen dira elkarrizketa hauetan?

mart

Norbaitek egin du jada elkarrizketa eta kontatu ahal digu nolakoa izan den? Mila esker, eta zorte on guztioi!

ZELAN

Cita de: mart en 24 de Junio de 2021, 09:41:34 AM
Norbaitek egin du jada elkarrizketa eta kontatu ahal digu nolakoa izan den? Mila esker, eta zorte on guztioi!

Es una entrevista de uno en uno, de unos 20 min de duración, en las que el entrevistador te plantea 10 situaciones distintas, con tres opciones cada una, y tú tienes que elegir con la que más te identificas y razonarla.
Por ejemplo:
a) Soy inflexible en el cumplimiento de las normas y me ajusto a ellas.
b) Es importante seguir las normas y directrices pero considero que hay que ser flexible
c) Lo importante es saber adaptarse a cualquier tipo de situación y resolverla satisfactoriamente

Luare


Kaixo! Elkarrizketen inguruan zalantza bat sortu zait, parte hartu dudan prozesuetan ez zait tokatu iñoiz elkarrizketarik, kasu praktikoak planteatzen dira? Nik pentxatzen nuen kurrikulumak eta antzekoak baloratzen zirela.

ZELAN

Cita de: Luare en 26 de Junio de 2021, 23:32:58 PM
Kaixo! Elkarrizketen inguruan zalantza bat sortu zait, parte hartu dudan prozesuetan ez zait tokatu iñoiz elkarrizketarik, kasu praktikoak planteatzen dira? Nik pentxatzen nuen kurrikulumak eta antzekoak baloratzen zirela.

Hiru esaldiak proposatzen dizkizu elkarrizketatzaileak. Zuk bat aukeratu behar duzu eta zure aukera azaldu behar duzu  adibide edo arrazoi bat ematen.
Esaldiak lan egoerekin lotuta daude.
Kurrikulumak merituetan baloratuko dira, baina, nire ustez, ez dauka zer ikusirik elkarrizketarekin.

Luare

Cita de: ZELAN en 27 de Junio de 2021, 00:35:06 AM
Hiru esaldiak proposatzen dizkizu elkarrizketatzaileak. Zuk bat aukeratu behar duzu eta zure aukera azaldu behar duzu  adibide edo arrazoi bat ematen.
Esaldiak lan egoerekin lotuta daude.
Kurrikulumak merituetan baloratuko dira, baina, nire ustez, ez dauka zer ikusirik elkarrizketarekin.

Elkarrizketen beste ideia bat nuen, pertsonalagoak izaten zirela. Eskerrik asko azalpenarengaitik!

mart


poto

#69
- Bigarren probako behin betiko emaitzak: administrari orokorra
https://azpeitia.eus/images/OROKORRA_2.azterketaldiko_behin_betiko_emaitzak.pdf
- Bigarren probako behin betiko emaitzak: zenbakietako administraria
https://azpeitia.eus/images/ZENBAKIAK_2._Azterketaldiko_behin_betiko_emaitzak.pdf
Elkarrizketaren behin-behineko emaitzak:
https://azpeitia.eus/images/Hirugarren_probako_behin_behineko_emaitzak.pdf

ZELAN

Elkarrizketa probako behin behineko emaitzak argitaratu dituzte.

mart

Merezimenduak aurkezteko epea zabalik dago, argitaratu dituzte elkarrizketaren behin betiko emaitzak.

ZELAN

#72
Merezimenduen balorazioa argitaratu dute.
4ra arte erreklamazio epea zabalik dago


andaginaga

Kaixo,

Behin zerrenda argitratua, ordezkapenatarako deitzen hasiko dira, hala elegitea aurkezteko epea bukatu arte itxaron behar da?

Eskerrik asko