Noticias:

¿Dudas sobre el funcionamiento de las Demos Online?

Visita la siguiente entrada del blog

Menú Principal

PL3 HABE

Iniciado por uxa, 14 de Octubre de 2011, 18:25:06 PM

Tema anterior - Siguiente tema

uxa

Hemen, berriro nabil pl3 prestatzen, idazlan batzuk egiten etabar....

zer gaiak egongo dira?

beno, sorte on denontzat

agur

.yo.

Nik ere egingo dut.
Sorte on.
Egun batean lortuko dugu. ;)

.yo.


uxa

Uffff,  ze sakona izan da azterketa, sinonimoak uste dut oso txarto egin ditula. Aurkitu dut internet irakurmenak . Baina sinonimo eta hutsuneak ez. Norbaitek gogoratzen du zeri buruz ziren ?

.yo.

Niri ere zaila iruditu zait, batez ere hirugarrena, jakarena edo (ez dut ezer ulertu...) Laugarrena zen paisai batena, ezta? Egia esan, ez naiz ondo gogoratzen. Azaro arte lasai egon, eta ikusiko dugu ;)

uxa

Bai, azaro arte itxarongo dugu, beno sorte on. Agur

lati

http://www.berria.info/blogak/erostarbe/?title=musikaz_idazten_duenaren_jaka&more=1&c=1&tb=1&pb=1

hortxe clozeko testua...niri ere sinonimoak zailak iruditu zaizkit (testua bilatzen ari naiz baina ez dago modurik), baina dena den, gainditzeko moduan  :)
...y tú decías: ey! nadie podrá con nosotros....

lati

...y tú decías: ey! nadie podrá con nosotros....

rita la cantaora2

Cita de: lati en 16 de Octubre de 2011, 14:30:55 PM
http://www.berria.info/blogak/erostarbe/?title=musikaz_idazten_duenaren_jaka&more=1&c=1&tb=1&pb=1

hortxe clozeko testua...niri ere sinonimoak zailak iruditu zaizkit (testua bilatzen ari naiz baina ez dago modurik), baina dena den, gainditzeko moduan  :)

eskerrik asko lati. que maquina.
testua irrakurrita, nik gogoratzen didudanak hauexek dira (ondo daudenak):

hainbat jaketatik beste bat baino ez da musika kazetariarena,
pertsona izateari utzi eta pertsonaia bihurtzen duen jaka,
interesgarri izan litekeen hura hautatu,
Badatozkio burura zer esan nahi duten,
Une batez jaka disdiratsua kentzeko adinako argitasuna izan du,
berritzailea izate hutsak azter objektuari,
larregi galtzen ez ote duen pentsatu du,
Kaxkoak jarrita mendira joan,
zerbaitek hunkitzen gaituen ala ez gaituen esatea.

bazegoen beste bat (hamar ziren ezta?) baina ez dut gogoratzen zein den....

lati

musikak berak harrapatu behar lukeela bera
...y tú decías: ey! nadie podrá con nosotros....

.yo.

Eskerrik asko jartzeagatik lati(una crack), dagoeneko bat zuzenduta daukagu, jeje. ;)

Lilly

Mila esker, Lati, testua jartzeagatik, ezin nuen aurkitu!

Nik aurkitu dut sinonimoei dagokien testua, ondorengo loturan, 3. orrian dago. (Barandiaran Museoari buruz da). Hala ere, ez naiz hitzak gogoratzeko gai.
Ea denon artean lortzen dugun!

http://www.bizkeliza.org/fileadmin/bizkeliza/doc/doc_med/2010/Dossier_09-10-2010.pdf

Lilly


AMPELIS

Kaixo, norbaitek gogoratzen ditu tetuen erantzun zuzenak? batez ere lehenengokoak, bigarrena askoz errezago iruditu zitzaidan.Beste  bi ariketaren erantzunak ikusita, gainditu dudalakoan nago.
Aldez aurretik, mila esker ekarpenarengatik.

Aio.

Berni

 han salida las notas en la web
penco en la idazlana. buaaaaaaaaaaaaa

pimki

Nik ere bai, idazlana huts egin dut :'(

.yo.

Ezta nik ere. Lasai egon, egun batean lortuko dugu.  ;)

lati

#14
ba nik gainditu det, eskerrak; atzo etsita geratu nintzen EGAkoarekin
...y tú decías: ey! nadie podrá con nosotros....

Opositantaaaaa!!

UUUuffff!! ;D Zorionak Lati!!! YA iba siendo hora, ya... ja,ja!!
No si ya decia yo... que "A" alguien tendrian que aprobar... ( por aburrimiento o lo que sea) y eso no quiere decir que el resto no merecieseis el aprobado no me entendais mal. Simplemente que no les apetece ir perdiendo negocio y creo que dependiendo de quien, del dia que tenga y del aire que le sople ( algo asi como pito pito gorgorito...) Pues eso, que esta si, esta no... esta me gusta y me la como yo.
y en esta ocasion Lati ha sido la agraciada ( por ahora) con el gordo.
Animo chic@s!! Y a seguir dandoles negocio, no queda otra. Yo tambien me apuntare para la proxima convocatoria, aunque pensando lo que pienso, me dan ganas de pasar de todo y terminar con este tema ( Supongo que hare como "la" Lati, hasta que se harten de mi) No hay muchas mas opciones.
Aio. ;)
Con los tiempos que corren y yo con estos pelos !!!!!

ZURIÑE

Kaixo:   

Deciís que ya han salido las notas del PL 3 ?   no salían el día 14?

Yo hice el PL 2 Y  no he visto que hayan salido.      Alguien sería tan amable de explicarmelo?  Gracias

uxa

Zorionak gainditu duzunei

Nik zoritxarrez ez dut gainditu, snif, snif......

Beno ba animo ahozkoaren azterketa... Sorte ona

No se si tendré ganas en mayo pero bueno seguiremos intentado...

Aguresss

.yo.

Zorionak a los aprobados; lati, ya nos contarás el ahozko... suerte.
Uxa, por supuesto que hay que intentarlo. Aunque a veces parezca inalcanzable algún día hay que conseguirlo ;)

expertapatinadora

Kaixo denoi!
Nik EGA eta HABE 3. maila idatzia ez ditut gainditu. Erreklamazioak egin ditut baina oraindik ere inork ez dit erantzun, norbaitek dago egoera berdinean?

lati

Nik Egakoa egin det (erreklamazioa) eta oraindik ezer ere ez; aste honetan zerbait jakin beharko dugu, ahozkoak asteburuan dira eta!
...y tú decías: ey! nadie podrá con nosotros....

uxa

aupi,
aurten badirudi azterketak euskaltegi bertan izango direla, batek daki zerbait????

eskerrik asko

Uxa

uxa

ba... badakit oraindik denbora luze falta dela habe 3 idazlanaren emaitza ateratzeko baina.... gustatuko litzaidake ahozkoa prestatzen hastea.

nire irakasle pasotilla da, eta berarekin soilik lau ordu astean zehar oso zaila izango da gainditzea...

norbaitek daki nola prestatzen den ahozko azterketa???,, hots, nola egin eskema.., muletillas badaezpada..., esamoldeak baina naturalak..etabar.

eskerrik asko

Sorginita

Zelan Uxa?
Ahozkoa prestatzen ari zara?
Hiru egun bakarrik emaitzak jakiteko!!!
Nik, Osakidetzarekin......... ez dut ezer prestatu!.
Ea zer gertatzen den 8an!!!
Sorte on!

uxa

kaixo sorginita...

espero dut osakidetza azterketa ondo egitea!!!!!

ni ahozkoa prestatzen ari naiz... baina urduriak.... batek daki

beno zorte on zuretzat ere bai

agur
uxa

uxa

atera dira epea habeko azterketak egiteko..

nik gainditu nuenez idazlana, ahozkoa prestatzen nabil..baina beti bezala behar dut mirari bat.

Norbaitek ezaguten du irakasle bat portugaletetik edo ingurutik ni laguntzeko??

urrian egingo dut ikastaro bat baina asteartean eta ostegunean izango da.. euskaltegian klase gehiagorik ez dago eta.

mila esker

uxa