Noticias:

Las OPOs
Las más comunes que piden en todas las OPOs y con las que se abarca casi todo son: Excel básico y avanzado, Word  básico y avanzado, Access básico y avanzado, internet básico y avanzado, PowerPoint, Outlook y Windows.

De todas os recomiendo la versión 2010 excepto de Access avanzado que lo más rápido es que os presentéis a Access 2000 avanzado que con la demo es suficiente.

Menú Principal

HABE C1 AZTERKETA 2020 (BEC)

Iniciado por MaiGom92, 12 de Junio de 2020, 13:53:25 PM

Tema anterior - Siguiente tema

MaiGom92

Kaixo!!
Gaur hasi dira BEC-en C1 mailako azterketak egiten.
Berririk bai? Norbaitek azterketa idatzian zer sartu den badaki?
Mila esker

estgg

Cita de: MaiGom92 en 12 de Junio de 2020, 13:53:25 PM
Kaixo!!
Gaur hasi dira BEC-en C1 mailako azterketak egiten.
Berririk bai? Norbaitek azterketa idatzian zer sartu den badaki?
Mila esker

Kaixo! neu gaur egin dut eta idatzizkoan "kamerak eskolan" buruzko gutuna ikastetxeko zuzendari bati eta birziklapenari (edo horrelako zerbait, ) buruzko artikulua. Azken hau ez dut aukeratu eta ez dut oso ondo gogoratzen.

estgg


Eneko37

#2
Gabon. Nik gaur arratsaldean egin dut. Idazlanean bi gai desberdin zeuden; alde batetik zaborrei buruzko iritzi artikulua eta bestalde zuzendari bati zuzendutako gutuna. Nik azken hau egin dut. Nire ustez, irakurmeneneko lehenengo testua batez ere, ez da erraza izan, eta laugarrena ere zail xamarra.

Zorte on!

MaiGom92


MaiGom92

#4
Azterketaren kopiarik ba al duzue? Bestela ez du inporta.

MARIA bis

Aupa, una pregunta, ... hay descanso entre pruebas?. O reparten las dos a la vez y te manejas tu el tiempo???

MARIA bis


Eneko37

Kaixo.

Ez, ez dute azterketa eramaten uzten, beraz, ez dut argazkirik.

Azterketa egiteko 2H eta 30 min daude eta dena batera ematen dizute, atsedenik gabe.

PEPA PIGG

#7
Kaixo! Hau atzoko azterketa da, badakizue gaurko gaiak zeintzuk izan diren?

Eskerrik asko!

Aspirante123

Eta gaurko gaiak? Badakizue zeintzuk diren?

mirena

Kaixo!

badakizue gaurko gaiak zeintzuk izan diren?

Mila esker

mirena


Neres


xoxoxo

Kaixo denoi.

Badakizue gaurko gaiak zeintzuk izan diren? (arratsaldekoak)

estgg

Kaixo,

Estoy buscando alguien con quien practicar de cara al examen oral de c1 de dentro de 3 semanas.
Vía skype y siguiendo la estructura del examen para practicar mejor.

Eskerrik asko,

janedoe

Norbaitek ahozko azterketa egin du gaur? Gaiak zeintzuk izan diren esan dezakezue? Eskerrik asko!

it-txartela it-txartela

Kaixo!
Norbaitek ba al daki, azterketako kalifikazio taulan, zer-nolako kalkuluak egin behar diren behin-betiko emaitza lortzeko? Hau da, eskas den puntuazioa kendu egiten da?

Eskerrik asko

pichurrina

Cita de: 72516275n en 30 de Julio de 2020, 14:00:18 PM
Kaixo!
Norbaitek ba al daki, azterketako kalifikazio taulan, zer-nolako kalkuluak egin behar diren behin-betiko emaitza lortzeko? Hau da, eskas den puntuazioa kendu egiten da?

Eskerrik asko

Ez, dena gainditu ez baduzu ez duzu titulua lortur. Hau da, denetan % 100 lortzen baduzu, baina zati batean %49 ateratzen baduzu, ez duzu maila lortu; hortaz, hurrengo deialdira aurkestu beharko duzu.

it-txartela it-txartela



Barkatu, ez dut nire zalantza ondo garatu. Esan nahi dudana eta nire galdera hau da:

Idazmenean, adibidez, 15 puntu lortu duen norbaitek nola jakin dezake puntuazio hori ondo dagoela (hau da, batuketa ondo dagoela)?  Azterketaren kalifikazio fitxan taula bat agertzen da atal bakoitzari dagozkion puntuazioekin (egokitasuna, aberastasuna...). Atalez atal batuketa egin behar da (nahiko, ondo, eskas, o.ongi)  kalifikazio guztiekin edo "eskas" bezala kalifikatuta daudenak kendu behar dira (-)? Ahozkoan kontuak ondo ateratzen zaizkit baina idazmenean ez. Ea norbaitek ulertzen duen esan nahi dudana...

Eskerrik asko

pichurrina

Cita de: it-txartela it-txartela en 30 de Julio de 2020, 16:39:54 PM

Barkatu, ez dut nire zalantza ondo garatu. Esan nahi dudana eta nire galdera hau da:

Idazmenean, adibidez, 15 puntu lortu duen norbaitek nola jakin dezake puntuazio hori ondo dagoela (hau da, batuketa ondo dagoela)?  Azterketaren kalifikazio fitxan taula bat agertzen da atal bakoitzari dagozkion puntuazioekin (egokitasuna, aberastasuna...). Atalez atal batuketa egin behar da (nahiko, ondo, eskas, o.ongi)  kalifikazio guztiekin edo "eskas" bezala kalifikatuta daudenak kendu behar dira (-)? Ahozkoan kontuak ondo ateratzen zaizkit baina idazmenean ez. Ea norbaitek ulertzen duen esan nahi dudana...

Eskerrik asko

HABEK arau batzuk ezartzen dituen arren, aztertzaile bakoitzak gauza ezberdinak egiten ditu. Emaitza 50%retik gora denean, normalean,  emaitza zenbatzen dute; baina askok azterketa gainditzea merezi duela ikusten dutenean 15 bat jartzen diote emaitzari jaramon egin gabe, eta hurrengo azterketa zuzentzen hasten dira denbora aurrezteko. Hortaz, ez iezaiozu emaitzari garrantzirik eman 15 puntu lortu badituzu.