Noticias:

¿Dudas sobre el funcionamiento de las Demos Online?

Visita la siguiente entrada del blog

Menú Principal

Mintzamena ikastaroak

Iniciado por pilluki, 28 de Junio de 2011, 09:47:55 AM

Tema anterior - Siguiente tema

pilluki

Kaixo denoi

Iaz EGA azterketa gainditu nuen baina oraindik ikasten jarraitzen dut nire maila ez baita nahikoa irakasle moduan aritzeko, adibidez. Uda honetan, uztailean edo abuztuan, ikastaro trinkoren bat egitea gustatuko litzaidake, baina lan kontuak direla eta, 5 ordukoak gogorregiak iruditzen zaizkit. Bilbo Zaharra euskaltegian lau ordu eguneko mintzamena kurtso bat aurkitu dut. Dena den, ordu gehiegi deritzot mintzamena bakarrik lantzeko eta horrelako ikastaro bat zertan datza jakin nahi nuke, hiztegia edota gramatika ere lantzen diren etab.

El año pasado aprobé el examen de EGA pero sigo estudiando, porque no tengo un nivel suficiente como para ser profesor, por ejemplo. Este verano quería aprovechar a hacer algún intensivo durante un mes, pero como trabajo, los de 5 horas me parecen demasiado duros. He encontrado un curso de 4 horas diarias en el Bilbo Zaharra, solo para mintzamena. Me gustaría saber en qué consisten este tipo de cursos, si se trabaja también gramática y vocabulario, ya que me parecen muchas horas dedicadas en exclusiva a hablar.

Eskerrik asko,
Ibon