BOLSA DE ADMINISTRATIVO Y TECNICO ADMINISTRATIVO HAURRESKOLAK

Iniciado por rinovortio, 29 de Agosto de 2019, 12:24:05 PM

Tema anterior - Siguiente tema

rinovortio

Buenas, quiero abrir este tema para tratar de responder a una serie de preguntas que tengo respecto a la bolsa de administrativo y técnico de administrativo en Haurreskolak.

-¿Alguien que esté dentro de la bolsa y haya trabajado como tal que pueda dar a conocer su experiencia (duración de contratos, sueldo, horario, localización de lugar de trabajo, etc)?


En mi caso estoy en las listas para la zona de Eibar ( si no me equivoco..)

Muchas gracias de antemano.

maria125

Hola!! Yo también estoy en la bolsa pero no se donde consultarla, en su página web no la encuentro.. Donde mirais en que puesto estáis?? Eskerrik asko

maria125


rinovortio

Cita de: maria125 en 29 de Agosto de 2019, 13:20:27 PM
Hola!! Yo también estoy en la bolsa pero no se donde consultarla, en su página web no la encuentro.. Donde mirais en que puesto estáis?? Eskerrik asko

Enviando un correo a pertsonalzerbitzua.gipuzkoa@haurreskolak.eus . Me dijeron que quieren habilitar una plataforma para que lo podamos ver nosotros mismos.

nineu00

Gaur bertan deitu didate hilabete eta erdiko ordezkapena bat egiteko, astelehenean hasteko. Animo guztioi!

Amarkes

Cita de: nineu00 en 29 de Agosto de 2019, 13:56:30 PM
Gaur bertan deitu didate hilabete eta erdiko ordezkapena bat egiteko, astelehenean hasteko. Animo guztioi!

Zorionak

rinovortio

Cita de: nineu00 en 29 de Agosto de 2019, 13:56:30 PM
Gaur bertan deitu didate hilabete eta erdiko ordezkapena bat egiteko, astelehenean hasteko. Animo guztioi!

Zorionak! Eibarren bertan lan egiteko ?

rinovortio


nineu00

Bai, eta aurreko baten deitu zidatenean ere Eibarrerako zen, nahiz eta orduko hartan ez nuen onartu lanean nengoelako.
Baten batek egindako galderari erantzunez, ordutegia hauxe da: ekainetik irailera 6:30 lanaldi
trinkoa. Urtetan zehar lanaldi zatitua (ordu erdi bazkaltzeko eta 4:00-4:30 bukatu), eta ostiraletan 7 ordu jarraian.

rinovortio

Cita de: nineu00 en 30 de Agosto de 2019, 08:17:53 AM
Bai, eta aurreko baten deitu zidatenean ere Eibarrerako zen, nahiz eta orduko hartan ez nuen onartu lanean nengoelako.
Baten batek egindako galderari erantzunez, ordutegia hauxe da: ekainetik irailera 6:30 lanaldi
trinkoa. Urtetan zehar lanaldi zatitua (ordu erdi bazkaltzeko eta 4:00-4:30 bukatu), eta ostiraletan 7 ordu jarraian.
Milesker emandako datuengatik. Eta soldataren arabera, zenbatekoa da gutxi gorabehera?

rinovortio

Cita de: nineu00 en 30 de Agosto de 2019, 08:17:53 AM
Bai, eta aurreko baten deitu zidatenean ere Eibarrerako zen, nahiz eta orduko hartan ez nuen onartu lanean nengoelako.
Baten batek egindako galderari erantzunez, ordutegia hauxe da: ekainetik irailera 6:30 lanaldi
trinkoa. Urtetan zehar lanaldi zatitua (ordu erdi bazkaltzeko eta 4:00-4:30 bukatu), eta ostiraletan 7 ordu jarraian.

Eta beste galdera bat, gehienbat bai poltsa honetarako zein IVAP-eko beste edozein lan poltsetarako.
Adibidez oporretan harrapatzen bagaitu eta lan poltsatik deitzen badigute, telefonoa ez hartzea litzateke aukerarik onena? Ivap-eko araudian irakurri dut ezezkoa eman ezkero bajan ematen zaituztela eta aldiz ez baldin bada kontakturik (ez baiezko ez ezezkorik) baja temporalean jartzen gaituztela. Beraz gero alta emateko, idatzizko bat egin behar dela Funtzio publiko zuzendaritzari.

Ez dakit ongi ulertu dudan, lan poltsatan berria naiz eta ez dakit nola den hauen araudia..
Norbaitek laguntzerik ote badauka..