Noticias:

La parte OFICIAL
La web oficial de las IT Txartelas del Gobierno Vasco es ésta --> https://www.it-txartela.net/.En ella tenéis la información necesaria para las inscripciones, etc. En resumen os diré que os tenéis que registrar en la propia web oficial y además registraros en metaposta para recibir los certificados.

Menú Principal

1 AUXILIAR BIBLIOTECA BASAURI = LANBIDE

Iniciado por marga410+, 15 de Febrero de 2019, 11:17:00 AM

Tema anterior - Siguiente tema

marga410+

Atención al público. Ordenación biblioteca. Gestión de préstamo a domicilio, préstamo interbibliotecario, peticiones, reservas. Gestión de publicaciones periódicas.Imprescindible experiencia acreditada en puesto similar en biblioteca publica en los ultimos 5 años. Nivel de euskera PL2 o equivalente.Incorporacion inmediata

http://apps.lanbide.euskadi.net/apps/OF_DETALLE_OFERTA_TRABAJO?LG=C&ML=OFEMEN1&MS=Eaaa&IDRG=162019001700&CTRG=1&ORGN=LG%3DC%7CML%3DOFEMEN1%7CMS%3DEaa%7CCTRG%3D1%7CRG%3D11%7CORDN%3D12%7CFAMB%3D%7CFNIV%3D%7CFTIC%3D%7CFMUN%3D%7CRP%3D5

oposiziogile

Nire sentsazioa da ala azkenaldian asko jotzen dute Lanbidera jendea kontratatzeko?

oposiziogile


Neskaberri

Bai! Nekagarria da behin eta berriz azterketak egiten ibiltzea egun  batzuetako lana izateko, gero administrazio batzuek, currículum bitartez kontratu luzeak baña ditzaten...   :'(

oposiziogile

Guztiz ados. Baina niretzako okerrena da lan-eskaintza horri buruzko informazioa ez dela inon agertzen. Norbaitek eskatu du Lanbidetik ateratako lan-eskaintza baten espedientea ikustea edo horren kopia? Agian horrelako zerbait egin beharko genuke.

Neskaberri

Ni izen eman nahi buen baina egun  berean kendu zuten. Telefonoz deitu nuen eta eman zidaten azalpena zera izan zen, udaletxeak berak kendu zuela nahiko persona izen demanda zeudelako...ezin zutela haiek ere, eskaintza ikusi :'(
Sistema honek iruzurra babestu dezakelaren susmoa dut nik, haiek nahi duten pertsonari informazioa aldez aurretik eman diezaiokete eta gero, eskaintza kendu. Horrela inork ezin su esan publikoki eskaini ez dutenik...

Pinpulin

Cita de: Neskaberri en 19 de Febrero de 2019, 22:38:43 PM
Ni izen eman nahi buen baina egun  berean kendu zuten. Telefonoz deitu nuen eta eman zidaten azalpena zera izan zen, udaletxeak berak kendu zuela nahiko persona izen demanda zeudelako...ezin zutela haiek ere, eskaintza ikusi :'(
Sistema honek iruzurra babestu dezakelaren susmoa dut nik, haiek nahi duten pertsonari informazioa aldez aurretik eman diezaiokete eta gero, eskaintza kendu. Horrela inork ezin su esan publikoki eskaini ez dutenik...

Nik ere berdina pentsatzen dut, zenbait kasuetan horrela izango da, izan ere oso lanpostu zehatzak eta batzuetan oso denbora gutxi irauten dutelako ofertan.

Pinpulin