LANEKO ARRISKUEN PREBENTZIORAKO TEKNIKARIA E.I.T.B. (MIRAMON) CAMPO&OCHANDIANO

Iniciado por MARGA410, 23 de Noviembre de 2018, 18:09:58 PM

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MARGA410

https://www.campo-ochandiano.com/PBC/5002.nsf/vwOfertasEmpleo/3EA3EC4C52AFDE0AC125834E00361704?openDocument

Bere gain hartuko du Miramongo egoitzako laneko arriskuen prebentzioa kudeatzeko ardura. Horretarako, lan hauek egin beharko ditu: prebentzio kultura sustatu beharko du enpresan, arriskuen ebaluazioei euskarria eman, programak definitu eta ezarri, haien kontrol neurriak ikuskatu, eta langile multzo bakoitzari bere espezializazioko arriskuei buruzko informazioa eta formakuntza eman.

Zeregin nagusiak:

Laneko prebentzio eta segurtasunerako plana aplikatzea.

Laneko prebentzio eta segurtasunaren arloko prozesuak estandarizatzea.

Prebentzioaren arloko beharrizanak kontrolatu, aurreikusi eta aztertzea.

Laneko prebentzio eta segurtasunerako baliabideak laguntzea eta koordinatzea.

Norbera babesteko ekipamenduak kontrolatzea.

Gorabehera eta istripuak ikertzea.

Dokumentatzea eta zuzendaritzari jakinaraztea.

Eskakizunak:

Erdi edo goi mailako unibertsitate titulua, arlo teknikokoa.

Laneko Arriskuen Prebentzioko goi mailako titulua edo masterra, hiru espezialitateekin.

Gutxienez bost urteko esperientzia, laneko arriskuen prebentziorako sistemak ezartzen, enpresa inguruneetan edo enpresa inguruneetarako (aukeran, industria arlokoak).

Euskaraz ondo jakin behar du (gutxienez C1 maila).

Antolatzeko gaitasuna, ekimena, proaktibotasuna eta komunikatzeko gaitasuna izan behar ditu.

Eskaintzen dugu: aldi baterako lan kontratua (gutxi gorabehera hiru urterako), Euskadiko komunikazio enpresa nagusian berehala lanean hastea, eta lanpostuaren mailari eta ardurari dagozkien diru irabaziak.

Erref. 5.426

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Asumirá la responsabilidad sobre la gestión de prevención de riesgos laborales en la sede de Miramon. Deberá para ello, promover la cultura de prevención en la empresa, dar soporte en las evaluaciones de riesgos, definir e implantar programas supervisando sus medidas de control e informar y formar a los diferentes colectivos de trabajadores sobre aspectos de riesgos en sus especializaciones.

Funciones principales:

Aplicar el plan de prevención y seguridad laboral.

Estandarizar procesos en materia de prevención y seguridad laboral.

Control, previsión y análisis de necesidades de material de prevención.

Colaboración y coordinación de los recursos de prevención y seguridad laboral.

Control de EPIs.

Investigación de incidentes y accidentes.

Documentar y reportar a dirección.

Requisitos:

Formación universitaria media o superior de índole técnica.

Titulación superior en Prevención de Riesgos Laborales o Master con las tres especialidades.

Experiencia mínima de 5 años en la implantación de sistemas de prevención de riesgos laborales en/para entornos empresariales preferiblemente de índole  industrial.

Dominio del euskera (Mínimo Nivel C1).

Deberá poseer capacidad de organización, iniciativa y proactividad y capacidad de comunicación.

Se ofrece contrato temporal aproximado de tres años derivado, incorporación inmediata en la principal empresa de comunicación de  Euskadi y retribución económica en consonancia con el nivel y responsabilidad del puesto.

Ref. 5.426