Noticias:

¿De qué va esto de las IT-Txartelas?
¿Qué certificaciones existen?
¿Cómo son los exámenes?
¿Cuáles me recomiendas sacar?
¿Cuáles suelen pedir en las oposiciones?

Si te haces alguna de estas preguntas no dudes en visitar la Guía definitiva sobre las IT-Txartelas

Menú Principal

perfil lingüístico 4

Iniciado por l_zelaia, 10 de Octubre de 2011, 14:37:57 PM

Tema anterior - Siguiente tema

l_zelaia

Arratsalde on,

He empezado en el curso de Aek para sacar el 4º perfil lingüístico. Me gustaría saber si alguien de este foro ha estado haciendo el mismo cursillo y a la hora de hacer el proyecto en qué se basó.

Eskerri asko denoi,

naroa

No conozco a nadie que lo este haciendo, pero ya puestos me puedes explicar de que trata el pl4 y si se puede presentar todo el mundo.
Muchas gracias

naroa


MUNTTAR

Kaixo:
Nik uste dut, 4.HE egin ahal izateko lizentziatura bat behar duzula. Aurkeztu beharreko lan hori gainera, bakoitzaren lizentziaturaren arabera izaten da, hau da, hirigintza, psikologia, zuzenbidea e.a.

Ez dakit, ondo, batxilergo soilarekin, 4.HE egin daitekeen. Agian lanean ari ezkero (administrazioan noski), eta IVAPeko ikastaroa egiteko aukera izanez gero, aukeztu zaitezke.

Norbaitek horri buruz zertxobait gehiago badaki esan dezala, agian niri ere interesatuko litzaidake prestatzea.

Ondo izan.

l_zelaia

Laugarren hizkuntz eskakizuna AEK edota IVAP-en bidez atera dezakezu. AEK-k eskatzen duten baldintza bakarra EGA edo 3. HE edukitzea da. Ikastaro horretan proiektu bat landu behar duzu, zuk nahi duzun gaiari buruz. Beste aukera IVAP-koa da, honetarako administrazio publikoan egon behar zara lanean eta uste dut EGA edo 3.HE aterata eduki behar duzula.

Ondo segi